|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / KONR3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
KONR3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Konverzace 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KRF/PRAR4
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Další zkvalitnění řečových dovedností a schopnost komunikace va vybraných odborných tématech.
|
Požadavky na studenta
|
Test, referát a rozhovor na zadané téma.
|
Obsah
|
Rozvíjení řečových dovedností (slovní zásoba v návaznosti na PRAR5).Tematické zaměření: současné moderní technologie (PC, mobil aj.)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Rykovská, Milena; Svobodová, Jiřina; Vyčichlová, Ema. Cvičebnice ruštiny 1. Plzeň : Pedagogická fakulta [Plzeň], 1995. ISBN 80-7043-139-3.
-
Doporučená:
Rykovská, Milena; Svobodová, Jiřina. Cvičebnice ruštiny 2. Plzeň : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 1996. ISBN 80-7043-194-6.
-
Doporučená:
Andrijenko, I.N. Česko-ruský slovník z oboru výpočetní techniky. Moskva, 1979.
-
Doporučená:
Anfilov, M. a kol. Informatika. 1997.
-
Doporučená:
Podčasova, S.V. Praktikum po informatike. Russkaja reč, 1994.
-
Doporučená:
Benediková, L., Golikovová, L. a kol. Russkij jazyk v monologach, dialogach i zadanijach. Nitra, 1998.
-
Doporučená:
Barnet, Vladimír. Ruština pro pokročilé. V nakl. Leda 2., upr. vyd. Voznice : Leda, 2007. ISBN 978-80-7335-104-5.
-
Doporučená:
Bojko, L., Zelenická, E. Těkst i dialog. Nitra, 1998.
-
Doporučená:
Zotov, V.V., Maslov, J.N. Těrminologičeskij slovar po avtomatike, informatike i vyčislitělnoj těchnike. Moskva, 1989.
-
Doporučená:
Křížová, A. Uživatelský slovník Microsoft Windows. 1997.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Celkem
|
61
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
absolvování PRAR4 |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student zvládá slovní zásobu a je schopen komunikovat ve vybraných odborných tématech |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|