|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPS / 9ŠTŘ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPS
/
9ŠTŘ2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Školní třída 2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Školní třída 1
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
15
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPS/CŠTŘ2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je předat poznatky a pedagogicko-psychologické techniky k účinnému vedení školní třídy
|
Požadavky na studenta
|
seminární práce - využití pedagogicko-psychologických technik k vedení školní třídy (změna klimatu, zlepšení vztahů, prevence šikany ve třídě apod.)
|
Obsah
|
Diagnostický proces a interpretace výsledků pedagogicko-psychologické diagnostiky, role učitele ve vedení třídy, otázky sociálně nežádoucích jevů ve třídě, základní patologie školní třídy, vedení třídy formou skupinové práce, prevence a zvládání šikany.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Říčan, Pavel. Agresivita a šikana mezi dětmi : Jak dát dětem ve škole pocit bezpečí. Praha : Portál, 1995. ISBN 80-7178-049-9.
-
Doporučená:
Holeček, Václav. Aplikovaná psychologie pro učitele. I.. Plzeň : Západočeská univerzita, 2001. ISBN Aplikovaná psycho.
-
Doporučená:
Holeček, Václav. Aplikovaná psychologie pro učitele. II.. Plzeň : Západočeská univerzita, 2001. ISBN 80-7082-809-9.
-
Doporučená:
Šimanovský, Zdeněk; Mertin, Václav. Hry pomáhají s problémy. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-408-7.
-
Doporučená:
PORTMANN, ROSEMARIE. Jak zacházet s agresivitou : 150 her pro zvládnutí zlosti a agresivity. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-7178-094-4.
-
Doporučená:
Train, Alan. Nejčastější poruchy chování dětí : jak je rozpoznat a kdy se obrátit na odborníka. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-503-2.
-
Doporučená:
Bendl, Stanislav. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV nakladatelství, 2003. ISBN 80-86642-08-9.
-
Doporučená:
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|