|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPM / MSH
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPM
/
MSH
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Manažerská simulační hra
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
43 / -
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je, aby student dokázal v rámci simulační hry propojit a aplikovat znalosti z oblasti podnikové ekonomiky, marketingu, financí a účetnictví a řízení lidských zdrojů při řízení konkrétní firmy v dynamickém prostředí. Zároveň také rozvíjet vlastní strategické myšlení a analytické schopnosti.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích
Absolvování jednotlivých kol simulační hry
Zpracování závěrečné evaluační zprávy týmu a její prezentace.
|
Obsah
|
Úvod - organizace cvičení, podmínky zápočtu, princip hry.
Základní předpoklady uživatele, úvodní obrazovka, parametry trhu.
Financování ve hře, Reporty - zkušení kola.
Produkty, Prodejní kanály - zkušební kola.
Marketingová komunikace, Lidské zdroje - zkušení kola.
Spuštění verze hry Cestovní kancelář 1.-3. kolo.
Spuštění verze hry Cestovní kancelář 4.-6. kolo.
Spuštění verze hry Cestovní kancelář 7.-9. kolo.
Vyhodnocení a spuštění verze hry Elektro 1.-3. kolo.
Spuštění verze hry Elektro 4.-6. kolo.
Spuštění verze hry Elektro 7.-9. kolo.
Vyhodnocení hry, závěrečné shrnutí.
Prezentace.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Veber Jaromír a kol. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009.
-
Základní:
Kotler, P., Keller, K., L. Marketing management. Noida: Pearson, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Doporučená:
Taušl Procházková, P., Jelínková, E. Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha:Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0.
-
Doporučená:
Hrdý, M., Krechovská, M. Podnikové finance v teorii a praxi. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-449-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
25
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
13
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Celkem
|
78
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
26
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základ znalostí z podnikové ekonomiky, managementu, marketingu, financí a účastnictví a řízení lidských zdrojů. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
pracovat s počítačem a používat běžné počítačové programy |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
stanovit parametry financování firmy |
popsat komunikaci pro podporu značky i prodeje |
sestavit reporty |
definovat marketingovou komunikaci firmy |
vysvětlit postupy v oblasti řízení lidských zdrojů |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat metody a postupy z oblasti podnikové ekonomiky, managementu, financí a marketingu |
přijímat rozhodnutí ve vztahu k chování konkurentů |
aplikovat vhodné nástroje pro řešení rozhodovacího problému |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostudium, |
Skupinová výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Přednáška založená na výkladu, |
|
|
|
|