|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / 9MMVV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
9MMVV
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Multimédia ve výchově
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
5
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
12 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVD/9MMVV
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Pochopení významu multimédií ve výchově a vzdělávání, včetně možností aplikace do výukových projektů.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování vlastního projektu s podporou multimédií.
|
Obsah
|
1. Seznámení s technickým vybavením multimediálního počítače a s nejdůležitějšími aplikacemi pro tvorbu a prohlížení multimediálních aplikací. 2. Praktické ukázky tvorby vektorových animací, zpracování videa a zvuku. 3. Problematika exportu a importu vektorové a bitmapové grafiky. 4. Základní informace o formátech multimediálních souborů. 5. Postup tvorby multimediálních výukových materiálů. Předvedení konkrétních hotových produktů zpracovaných garantem předmětu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znalost základních pojmů z bitmapové a vektorové grafiky. Dovednost editovat bitmapovou a vektorovou grafiku ve zvoleném, nejčastěji freewarovém, programu. Vstupní znalosti a dovednosti na úrovni předmětu KVD/PGV |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student se orientuje v problematice digitálního zvuku, videa a multimediálních komponent, pojmy umí vysvětlit a následně i aplikovat ve výuce. Student se umí orientovat v problematice autorského zákona a licencí. Ví, jak používat bibliografickou citaci multimediálních děl. Student dokáže vytvářet a editovat digitální zvuk. Student dokáže vytvářet a editovat digitální video. Student zná zásady kompozice obrazu při pořizování video záznamů, dokáže používat video efekty, filtry a titulky. Student zná nástroje pro tvorbu multimediální prezentace, zásady prezentování a interaktivity |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s demonstrací, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Demonstrace dovedností, |
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|