|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KOS / NDSK2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KOS
/
NDSK2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Diplomový seminář 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je poskytnout studentovi vědomosti a dovednosti ke zpracování, napsání a obhajobě závěrečné diplomové práce a poskytnout vědomosti a dovednosti nutné pro realizaci projektů.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování písemné zápočtové práce v předepsaném rozsahu, prezentace projektu. Povinná docházka v předepsaném rozsahu.
|
Obsah
|
- Optimální stanovení výzkumných cílů, hypotéz, teorií apod. - Optimální provedení pilotáže. - Průzkum, ošetřovatelský výzkum - zpracování pro potřeby diplomových prací. - Zpracování kazuistik pro potřeby diplomových prací. - Práce s textovým editorem, zpracování tabulek, grafů apod. - Práce se získanými daty, možnosti zpracování, grafy, tabulky. - Statistické zpracování a vyhodnocení dat - analýza dat. - Práce s konkrétními tématy diplomových prací, vyvozování závěrů. - Základní aspekty konstruování diskuse ve vědecké práci. - Analýza a práce s oponentskými posudky - příprava na obhajobu diplomové práce. - Praktické výstupy diplomových prací a jejich uplatnění v praxi. - Příprava na obhajobu diplomové práce - zpracování prezentace. - Hodnocení a prezentace projektové činnosti.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
PhDr. Mgr. Jiří Frei, Ph.D., MBA (100%),
-
Vede seminář:
PhDr. Mgr. Jiří Frei, Ph.D., MBA (100%),
PhDr. Mgr. Jitka Krocová, Ph.D. (100%),
Mgr. Kateřina Ratislavová, Ph.D. (100%),
Mgr. Simona Šípová, MBA (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
MURA, Ladislav. Etika pre pomáhajúce profesie. Vyd. 1. Brno: Tribun EU, 2015, 125 s. Knihovnicka.cz. ISBN 978-80-263-0812-6..
-
Základní:
PAVLÁSEK, Michal (ed.) a Jana NOSKOVÁ (ed.). Když výzkum, tak kvalitativní: serpentinami bádání v terénu. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 152 s. Etnologické studie. ISBN 978-80-210-6480-5..
-
Základní:
Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.
-
Základní:
ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014, 377 s. ISBN 978-80-262-0644-6..
-
Základní:
ŠIMEK, Jiří. Lékařská etika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 222 stran. ISBN 978-80-247-5306-5..
-
Základní:
FREI, Jiří a Soňa LOUDOVÁ. Manuál pro zpracování diplomové práce.
-
Základní:
HLAVÁČKOVÁ, Milada. Počítačová podpora zpracování týmových projektů - Mathcad: mathcad - návody do cvičení. Vyd. 1. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2011, 1 CD-ROM. ISBN 978-80-248-2761-2..
-
Doporučená:
NOVÁKOVÁ, Anna a Vladimír NULÍČEK. Aplikační software 1: (MS Office 2010). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2011, 127 s. ISBN 978-80-7408-052-4..
-
Doporučená:
SYNEK, Miloslav, Pavel MIKAN a Hana VÁVROVÁ. Jak psát bakalářské, diplomové, doktorské a jiné písemné práce [online]. Vyd. 3., přeprac. Praha: Oeconomica, 2011, 61, [8] s. [cit. 2015-11-19]. ISBN 978-80-245-1819-0..
-
Doporučená:
HOŠPESOVÁ, Alena. Kvalitativní a akční výzkum. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 1 CD-ROM. ISBN 978-80-7435-290-4..
-
Doporučená:
Benáčanová, Helena. Tvorba aplikací v Microsoft Office Excel. 2. část, Možnosti VBA. 1. vyd. V Praze : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1602-8.
-
Doporučená:
Frei, Jiří. Zásady zpracování kvalifikačních prací pro nelékaře. 1. vydání. 2016. ISBN 978-80-261-0605-0.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
10
|
Celkem
|
25
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základní znalosti pojmosloví oboru, znalost práce s Microsoft Office |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
aplikují citační normu ISO 690 a využijí doporučené zdroje ve zpracování své diplomové práce. - jsou schopni optimálně navrhnout vhodné výzkumné cíle, hypotézy a teorie. - dokáží využít k práci optimální metody a postupy vč práce s testovým editorem, databázemi apod. - aplikují vhodné výzkumné metody a techniky během výzkumných šetření. - sestavují a analyzují posudky kvalifikačních prací. - optimálně připravují a zpracovávají obhajoby a výstupy kvalifikačních prací. - aplikují vědecké metody výzkumu v praxi |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|