|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / PCJQ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
PCJQ
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Praktická cvičení jazyková
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
35 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KNJ/PCJ
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student dál rozšíří svoje produktivní i receptivní jazykové kompetence. Metodou procvičování dosáhne hlubšího osvojení jazyka. Student se zabývá německým jazykem na úrovni B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky v mluveném i písemném projevu. Kurz je určen studentům hlavního sloupu.
|
Požadavky na studenta
|
Písemný test, aktivní účast na seminářích, sledování současného politického, společenského a kulturního dění v německy mluvících zemích, práce s multimédii. Dle potřeby a jazykové úrovně bude od studentů požadována soustavná domácí příprava a samostudium doporučené literatury.
|
Obsah
|
1. Úvod do problematiky předmětu, doporučení literatury, stanovení podmínek k úspěšnému absolvování předmětu
2.-3. Ankommen. Wie siehst du das?
4.-5. Guten Appetit! Im Restaurant oder lieber zu Hause
6.-7. Wie die Zeit vergeht. Was alles hast du bereits in deinem Leben erlebt?
8.-9. Ein Dach über dem Kopf. Probleme der Menschen ohne das Dach über dem Kopf.
10.-11. Neues entdecken und erfahren. Was wäre dein Traum?
12. Závěrečné kolokvium s reflexí
13. Zápočtový test
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Předmět nemá žádné online opory.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
BRAUN, Angelika. "Die Nutzung des Internet für den DaF-Unterricht".. In: Info DaF (25) 1/1998, 72 - 84.
-
Doporučená:
SCHRÖDER, Hartmut/ WAZEL, Gerhard (1998) (Hrsg.). Fremdsprachenlernen und interaktive Medien.. Frankfurt am Main u.a.: Peter Lang Verlag.
-
Doporučená:
BALDEGGER Markus [et al.]. Kontaktschwelle Deutsch als Fremdsprache. Berlin: Langenscheidt.
-
Doporučená:
KOHL-KÜHL, R. Mittelpunkt B2 Grammatiktrainer - cvičebnice gramatiky. Leipzig, 2009.
-
Doporučená:
BACKHAUS, A. Mittelpunkt neu B1 + Intensivtrainer Grammatik und Wortschatz.. Leipzig, 2011.
-
Doporučená:
BRAUN, B.; DOUBEK, M.; FÜGERT, N; SANDER, I. Mittelpunkt neu B1 + učebnice s pracovním sešitem + audio CD.. Leipzig, 2011. ISBN 9783126766456.
-
Doporučená:
MÜLLER, B.-D. Wortschatzarbeit und Bedeutungsvermittlung.. Berlin, 1994. ISBN 3-468-49672-9.
-
Doporučená:
BUTTER, A. 100 aktivit, her a učebních strategií ve výuce cizích jazyků: praktické návody, jak zpříjemnit výuku studentům i sobě.. Brno, 2013. ISBN 978-80-266-0203-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
65
|
Celkem
|
105
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
disponovat jazykovými prostředky na úrovni B1 |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
samostatně pracovat s odbornou literaturou a s cizojazyčnými materiály |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
orientovat se v německé slovní zásobě k daným tématům |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
uplatňovat receptivní i produktivní jazykové kompetence v běžných komunikativních situacích |
analyzovat a rozšířit vlastní jazykové kompetence ve srovnání s ostatními studenty předmětu |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Demonstrace dovedností, |
|
|
|
|