|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / PX/2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
PX/2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Předmětová praxe /2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
13 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Formou vlastních výstupů získat (první) zkušenosti se samostatným vedením výuky matematiky na 2. stupni základní školy, s pomocí učitele praxe se seznámit s chodem školy, školskou dokumentací a dalšími povinnostmi učitele.
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné absolvování výstupů, odevzdání příprav na pět vyučovacích hodin. Aktivní účast na semináři předmětové didaktiky bezprostředně následující po praxi - vyjádření se k průběhu praxe, možnostem zlepšení.
|
Obsah
|
Student samostatně vede výuku v 10 hodinách matematiky. Na výuku se připravuje dle pokynů učitele praxe, s nímž vedle přípravy konzultuje vhodnost metod, forem, pomůcek, které student hodlá použít. Po výuce student s učitelem praxem diskutují o možných úpravách přípravy, vyjadřují se k výukovým situacím, hledají možnosti jejich zužitkování např. v dalších hodinách.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
3
|
Kontaktní výuka
|
2
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
30
|
Celkem
|
35
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
dosahovat znalostí formulovaných ve výsledcích učení přípravných předmětů (pedagogika, psychologie, obecná a předmětová didaktika, náslechové praxe) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
používat dovednosti formulované ve výsledcích učení přípravných předmětů (pedagogika, psychologie, obecná a předmětová didaktika, náslechové praxe) |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
identifikovat možnosti zlepšení přípravy i realizace výuky |
uvědomit si souvislost poznatků teoretických předmětů se získanými zkušenostmi
|
seznámit se s povinnostmi učitele |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
připravit hodinu matematiky s promyšlením návaznosti na obecné cíle vyučování matematice |
zvýšit efektivitu při přípravě na vyučovací hodinu |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kolokvium, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Diskuse, |
|
|
|
|