|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / 9DOP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
9DOP1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Didaktika odborných předmětů 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
20
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Systém didaktiky předmětů odborné povahy. Výchovně vzdělávací cíle v odborných předmětech, jejich taxonomie, kontrola a evaluace. Vzdělávací standardy, systémové a mezipředmětové vztahy. Didaktické principy, metody, zásady a formy výuky. Modernizace vyučování jako komplexní problém. Profil absolventa SŠ, profesní pole. Informační systémy SŠ.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování seminární práce na zvolené téma. Realizace případové studie. Projekt.
|
Obsah
|
Vzdělávací standardy, kurikulum jako pedagogický a didaktický pojem, rámcové vzdělávací programy a další dokumenty odborné složky vzdělání s ohledem na EU (NSK, EQF)
Systém didaktiky předmětů odborné povahy
Systémové a mezipředmětové vztahy
Vzdělávací cíle v odborných předmětech, vztah cílů a kompetencí
Didaktické zásady a principy v odborných předmětech
Problematika hodnocení a evaluace v odborných předmětech
Specifika příprav učitele na vyučování odborných předmětů
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům předmětu je k dispozici E opora S9 v MS Teams.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|