|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / SBZMR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
SBZMR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Bakalářská státní zkouška z MŘ
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Způsob zakončení
|
Státní závěrečná zkouška
|
Název dlouhý
|
Bakalářská státní zkouška z marketingového řízení
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
72 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
Zkouška probíhá v angličtině pouze pro Double Degree (příjezdová mobilita).
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Ověření komplexních znalostí ze studijního programu Marketingové řízení, ověření schopnosti aplikovat teoretické poznatky na ekonomickou praxi, prezentace a obhajoba bakalářské práce.
|
Požadavky na studenta
|
U bakalářské státní zkoušky je nutné prokázat znalost v rozsahu základních tematických okruhů z předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení.
|
Obsah
|
Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení je součástí závěrečné státní bakalářské zkoušky a koná se ve stejný den jako obhajoba bakalářské práce a státní bakalářská zkouška z ekonomie.
Státní bakalářská zkouška z marketingového řízení představuje komplexní ověření znalostí získaných v průběhu studia a schopnosti tyto znalosti aplikovat na podnikovou praxi. Státní zkoušku tvoří dva základní tematické okruhy:
tematický okruh Marketing, který vychází z předmětů Marketing (KMO/MTG), Marketingová komunikace (KMO/AMK, KMO/NMK), Marketing služeb (KMO/MTGS), Marketingový výzkum (KMO/MTGV), Marketing na internetu (KMO/MINT) a Marketingové aplikace KMO/MTGB).
tematický okruh Management, který vychází z předmětů Základy managementu (KPM/ZM), Projektový management (KPM/PMN) a Finanční management (KFU/FIM).
Studenti z každého tematického okruhu losují jednu otázku, odpovědi jsou klasifikovány souhrnně.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
. Literatura je uvedená u tematických okruhů této státní bakalářské zkoušky v Courseware a v sylabech předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení..
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
splnit ve stanoveném termínu všechny studijní povinnosti, dosáhnout stanoveného počtu kreditů a odevzdat bakalářskou práci |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
uplatnit dovednosti získané při studiu předmětů profilujícího základu studijního programu Marketingové řízení |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
mít odborné znalosti z předmětů profilujícího základu studijního programu Marketing management |
aplikovat teoretické poznatky na ekonomickou praxi |
vysvětlit problematiku marketingového řízení |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
mít odborné dovednosti plynoucí ze studia předmětů profilujícího základu ve studijním programu Marketingové řízení |
napsat odbornou práci a vhodným způsobem ji prezentovat |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Kvalifikační práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Diskuse, |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|