|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / PHMM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
PHMM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketing management v CCI
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Marketing management v kreativních odvětvích
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
6
[HOD/SEM]
Seminář
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
4 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Zprostředkovat hlavní principy a specifika marketingového managementu v kreativních odvětvích. Vysvětlit hlavní principy zákaznického rozhodování, představit různé jeho modely. Charakterizovat vybrané postupy marketingových situačních analýz se zaměřením na analýzu poptávky a odhady potenciálu trhu v oblasti kulturních a kreativních odvětví (CCI) s respektem k existující konkurenci. Zprostředkovat specifika v řízení zdrojů, značky, hodnoty a stanovování ceny v oblasti CCI. Rozvést se studentem na základě individuálních konzultací konkrétní potenciální produkt v oblasti CCI a prověřit možnost jeho úspěch na trhu.
Předmět je určen pro studenty doktorského studia FDULS.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování seminárního projektu v souladu se zaměřením doktorského projektu. Studující v práci pomocí vybraných metod detailně analyzuje potenciální zákazníky, poptávku a potenciál trhu pro svůj záměr.
|
Obsah
|
Předmět je určen pro doktorské studium.
Marketingový management v kreativních odvětvích Zákaznické (klientské) rozhodování Marketingové situační analýzy v kreativních odvětvích Vybrané přístupy k analýze poptávky a odhadu potenciálu trhu Specifika v řízení zdrojů, značky, hodnoty a stanovování ceny v oblasti CCI
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Peris-Ortis, M., Cabrera-Flores, M., & Serrano-Santonyo, A. (eds.). (2019). Cultural and Creatives Industries: A Path to Entrepreneurship and Innovation. Springer.
-
Základní:
Cikánek, M., Žáková, E., Lehečková, E., Jaurová, Z., & Bednář, P. (2015). Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II. Oxford University Press.
-
Základní:
Jones, C., Lorenzen, M., & Sapsed, J. (eds). (2015). The Oxford Handbook of Creative Industries. Oxford University Press.
-
Doporučená:
Parrish, D. (2014). Chase One Rabbit: Strategic Marketing for BUsiness Success: 63 Tips, Techniques and Tales for Creative Entrepreneurs. Wordscapes.
-
Doporučená:
Hunter, M., & Throsby, D. (2011). Beyond Price: Value in Culture, Economics and the Arts. Cambridge University Press.
-
Doporučená:
Kotler, Philip. (2018). Marketing management. Noida, 15e.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
200
|
Kontaktní výuka
|
12
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
25
|
Celkem
|
237
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
prokázat znalost základů marketingu a managementu |
prokázat znalost principů kreativních a kulturních odvětví |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
analyzovat podstatu vlastního řešeného problému |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit hlavní principy zákaznického rozhodování |
vysvětlit specifika v řízení zdrojů, značky, hodnoty a stanovování cen v oblasti kulturních a kreativních odvětví |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat vybrané metody situačních analýz v kreativních odvětvích |
odhadnout potenciál trhu a analyzovat poptávku pro řešený záměr |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Individuální konzultace, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|