|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / NPMG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
NPMG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Personální marketing v němčině
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
5 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
3
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KMO/NPMA
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem semináře je seznámit se s hlavními marketingovými nástroji v oboru lidských zdrojů. Důraz je kladen na využití marketingových strategií (employee value proposition) sledující celý proces života zaměstnance v souvislosti s budováním značky zaměstnavatele (employer branding).
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast a zpracování seminární práce.
Individuální prezentace na vybrané téma.
Zápočtový test.
|
Obsah
|
Základy personálního marketingu (pojem, definice, nástroje)
Parametry personálního marketingu (personální požadavky a trh práce, demografie, nezaměstnanost)
Interní personální marketing (nábor, výběr personálu)
Externí personální marketing (zaměstnání, zapracování, hodnocení, vzdělávání, odměňování)
Vývoj značky zaměstnavatele (charakteristika, analýza, preference)
Komunikace a vizualizace značky zaměstnavatele (kampaně a koncepty)
Pracovní agentury, kariérní sítě, zprostředkovatelé práce
Komunikace (nábor talentů, strategie, výběr médií, trendy)
Online komunikace (SEA, SEO, webové stránky, inzeráty, reklama, pracovní burzy, sociální média)
Offline komunikace (noviny, časopisy, venkovní reklama, rádio, televize, kino, akce, virální marketing)
Kontrola personálního marketingu, měřitelnost
Cyklus PDSA v personálním marketingu
Personální marketing v širších souvislostech
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Elektronické studijní opory jsou studentům k dispozici v courseware a v LMS Moodle.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Kocianová, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Vyd. 1. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
-
Základní:
Konschak, Berndt. Professionelles Personalmarketing. Freiburg : Haufe, 2014. ISBN 978-3648037669.
-
Rozšiřující:
Hagen, Alexander. Personalmarketing: Rekrutierung von Nachwuchskräften in deutschen Unternehmen. Brehmen : Europäischer Hochschulverlag, 2011. ISBN 978-3-86741-701-3.
-
Rozšiřující:
Štefko, Martin; Šlapák, Tim Čeněk. Praktický personální marketing. Praha : Ústav státu a práva AV ČR, 2015. ISBN 978-80-87439-19-7.
-
Doporučená:
Personalmarketing
(Felser, Georg)
-
Doporučená:
Kriegler, Wolf Reiner. Praxishandbuch Employer Branding. Freiburg : Haufe, 2018. ISBN 978-3648111222.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
11
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
12
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Být schopen komunikovat v německém jazyce |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit, jak efektivně používat marketingových nástrojů v oblasti HR |
vysvětlit, jak budovat firemní značku s ohledem na lidské zdroje |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
identifikovat strategii HR jako součást firemní a obchodní strategie |
aplikovat specializovanou terminologii v oblasti HRM a využít ji v odborné diskusi |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Případové studie. Řešení konkrétních problémů a personalistických otázek. |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Případové studie. Řešení konkrétních problémů a personalistických otázek. |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Případové studie. Řešení konkrétních problémů a personalistických otázek. |
|
|
|
|