|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / NMTGA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
NMTGA
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Základy marketingu v němčině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 500
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Objasnit úlohu marketingu při řízení podniku, naučit využívat marketingové nástroje v praxi, ukázat provázanost marketingu a ostatních vědeckých disciplín. Představit studentům příkladná řešení, diskutovat případové studie a vést je k obhajování svých výstupů. Na základě požadavků z praxe předat studentům základní marketingové kompetence tak, aby se zvýšila jejich budoucí hodnota na trhu práce.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je:
a) schválená písemná podoba semestrální práce zpracovaná v šabloně dostupné na stránkách předmětu v COURSEWARE dle pokynů vyučujícího (nejpozdější termín prvního odevzdání práce je konec 11. týdne semestru přes univerzitní systém Portál, možná je pouze jedna oprava práce dle připomínek vyučujícího odevzdaná nejpozději 5 pracovních dní před termínem studentem zapsané zkoušky), doba opravy vyučujícím max. do 10 pracovních dní s resp. nařízené dovolené)
b) 3 získané body na cvičení za řešení úkolů zadaných cvičícím (na jednom cvičení možno záskat max. 1 bod)
Obsah semestrální práce upravuje šablona dostupná na stránkách předmětu v COURSEWARE.
Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.
Zkouška je písemná (test s uzavřenými a otevřenými otázkami).
Hodnocení:
méně než 69 % nevyhověl/-a
70 - 79%: klasifikační stupeň "dobře"
80 - 89%: klasifikační stupeň "velmi dobře"
90 - 100%: klasifikační stupeň "výborně"
z celkového počtu 30 bodů
|
Obsah
|
Podstata marketingu a jeho role ve společnosti
Trh a cílený marketing
Analýzy trhu
Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C
Marketingový výzkum
Marketingové plánování
Marketingový mix - produkt
Marketingový mix - cena
Marketingový mix - distribuce
Marketingový mix - propagace
Úvod do marketingu služeb
Marketingové trendy
Doplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
KOTLER,Philip; ARMSTRONG, Garry. Grundlagen des Marketing. Munchen: Pearson Studium, 2011. ISBN 978-3-86894-014-5.
-
Základní:
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
-
Doporučená:
Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
-
Doporučená:
Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
-
Doporučená:
Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Doporučená:
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
25
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku |
pochopit potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
určit rozdíly marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce při podnikové praxi |
aplikovat marketingový mix, zpracovat a prezentovat projekt marketingového plánu |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s aktivizací studentů, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Prezentace práce studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostudium, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|