|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / NMK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
NMK
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketingová komunikace v němčině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 50
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
8 / -
|
2 / 2
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
5
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KMO/AMK
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Rozšířit znalosti základů marketingu o hlubší znalosti z oblasti marketingové komunikace (reklama, publicita a Public Relations, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, event marketing). Seznámit s novými formami komunikace, zejména s využitím informačních technologií. Naučit studenty tvořit komunikační plán.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je:
a) odevzdání a obhájení semestrální práce dle zadání vyučujícího;
b) prezentace dílčích výsledků semestrální práce na cvičení;
c) splnění min. 50 % průběžných aktivit zadávaných na cvičeních.
Zkouška je písemná.
|
Obsah
|
Marketingová komunikace a komunikační proces.
Nástroje komunikačního mixu.
Komunikační prostředky.
Úvod do tvorby komunikační plánu.
Faktory úspěšnosti marketingové komunikace.
Trendy v marketingové komunikaci.
Značka a ochranná známka.
Etický a legislativní rozměr marketingové komunikace.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
-
Přednášející:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Bruhn, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-09803-2.
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
-
Doporučená:
Bruhn, Manfred; Homburg, Christian. Gabler Lexikon Marketing. 2., vollständing überarbeitete und aktualisierte Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-29971-8.
-
Doporučená:
Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Doporučená:
Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
-
Doporučená:
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. Werbung planen : Konzeption, Media und Kreation : Lehr- und Arbeitsbuch für die Aus- und Weiterbildung. 4. überarbeitete Aufl. Berlin : Cornelsen, 2011. ISBN 978-3-589-24027-2.
-
Doporučená:
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. 34 Fallbeispiele : Werbung und Kommunikation. 1. Aufl. Berlin : Cornelsen, 2010. ISBN 978-3-589-23822-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
39
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
13
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
znát základy marketingu |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat nástroje komunikačního mixu
|
představit aktuální trendy v marketingové komunikaci |
vysvětlit využití informačních technologií v komunikaci |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
sestavit efektivní komunikační plán |
aplikovat vybrané komunikační nástroje do praxe |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Písemná zkouška, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Skupinová prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|