|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / MTG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
MTG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketing
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
445 / -
|
0 / -
|
10 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 500
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KMO/MTGA
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Objasnit úlohu marketingu při řízení podniku, naučit využívat marketingové nástroje v praxi, ukázat provázanost marketingu a ostatních vědeckých disciplín. Představit studentům příkladná řešení, diskutovat případové studie a vést je k obhajování svých výstupů. Na základě požadavků z praxe předat studentům základní marketingové kompetence tak, aby se zvýšila jejich budoucí hodnota na trhu práce.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je:
a) schválená písemná podoba semestrální práce zpracovaná v šabloně dostupné na stránkách předmětu v COURSEWARE dle pokynů vyučujícího (nejpozdější termín prvního odevzdání práce je konec 11. týdne semestru přes univerzitní systém Portál, možná je pouze jedna oprava práce dle připomínek vyučujícího odevzdaná nejpozději 5 pracovních dní před termínem studentem zapsané zkoušky), doba opravy vyučujícím max. do 10 pracovních dní s resp. nařízené dovolené)
b) 9 získaných bodů na cvičení za řešení úkolů zadaných cvičícím (na jednom cvičení možno záskat max. 1 bod)
Obsah semestrální práce upravuje šablona dostupná na stránkách předmětu v COURSEWARE.
Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.
Zkouška je písemná (test s uzavřenými a otevřenými otázkami).
Hodnocení:
méně než 69 % nevyhověl/-a
70 - 79%: klasifikační stupeň "dobře"
80 - 89%: klasifikační stupeň "velmi dobře"
90 - 100%: klasifikační stupeň "výborně"
z celkového počtu 30 bodů
|
Obsah
|
Podstata marketingu a jeho role ve společnosti
Analýzy trhu
Marketingové plánování
Marketingový výzkum
Marketingový mix - produkt
Marketingový mix - cena
Marketingový mix - distribuce
Marketingový mix - marketingová komunikace
Nové trendy v marketingové komunikaci
Marketing na internetu
Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C
Úvod do marketingu služeb
Doplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.
|
Aktivity
|
-
Odkaz do: CourseWare:
KMO/MTG
-
Odkaz do Moodle: :
KMO/MTG Marketing (2023 LS), Letní semestr
-
Odkaz do Google Classroom: :
Předmět KMO/MTG (2023/24, LS), Letní semestr
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Čt 13:00-14:40, UL-410
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Pá 09:20-11:00, EP-130
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Pá 11:10-12:50, UL-410
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Pá 13:00-14:40, UL-410
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 08:25-10:05, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 08:25-10:05, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 10:15-11:55, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 10:15-11:55, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 12:05-13:45, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Po 12:05-13:45, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - So 08:00-09:30, UU-409, Lichý
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - St 14:50-16:30, CD-121
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 08:25-10:05, UL-412
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 09:20-11:00, CD-203
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 10:15-11:55, EU-104
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 12:05-13:45, UL-410
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 13:55-15:35, UL-411
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTG (2023/24, LS) - Út 17:30-19:45, Lichý
|
Studijní opory
|
Studujícím jsou k dispozici kromě zadání případových studií také nahrané přednášky v systému Google Classroom.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
-
Přednášející:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
Ing. Eliška Kochová (100%),
Ing. David Prantl, Ph.D. (100%),
Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D. (100%),
magistr Liuba Turchyn, kand.ekon.věd, dipl.spec. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Základní:
Godin, Seth. Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. První vydání. 2020. ISBN 978-80-271-2567-8.
-
Základní:
Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
-
Doporučená:
Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
-
Doporučená:
Urbánek, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha : Alfa Nakladatelství, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
-
Doporučená:
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Doporučená:
Vlaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
-
Doporučená:
Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan a Setiawan, Iwan. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Doporučená:
Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
-
Doporučená:
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
-
Doporučená:
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
-
Doporučená:
Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
-
Doporučená:
Tahal, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. První vydání. 2017. ISBN 978-80-271-0206-8.
-
Doporučená:
Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing : strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
30
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
31
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
43
|
Celkem
|
156
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku
|
zdůvodnit potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí
|
určit rozdíly marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce při podnikové praxi |
aplikovat marketingový mix, zpracovat a prezentovat projekt marketingového plánu |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
E-learning, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|