|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / ELM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
ELM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Obchodní jednání v angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
30 / -
|
5 / 6
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
SMA/ELM
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Naučit studenty aktivně se účastnit a vést obchodní jednání, naučit jak vyhotovit zápis z jednání, pracovat s externími cizojazyčnými zdroji.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky pro udělení zápočtu:
1) Aktivní účast na hodině a splnění všech úkolů zadaných vyučujícím.
2) Splnění samostatných úkolů zadaných vyučujícím (např. prezentace vybraného tématu, zpracování krátkého projektu).
3) Splnění 1 zápočtového testu minimálně na 70%, zápočtový test lze opakovat jedenkrát.
|
Obsah
|
charakteristika úspěšného obchodního jednání, časté chyby
klíčové komunikativní schopnosti
obchodní jednání - role, načasování, cíle
jednotlivé fáze obchodního jednání
jazykové prostředky jednotlivých fází obchodního jednání
rozbor vzorových obchodních jednání
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Sweeney, Simon. (2003). English for business communication : student's book. Cambridge : Cambridge University Press, 2nd ed.
-
Základní:
Tuleja, Elizabeth A.; O'Rourke, James S. (2015). Intercultural communication for business.
-
Rozšiřující:
Lee, Catherine. (2007). The new rules of international negotiation : building relationships, earning trust, and creating influence around the world. Franklin Lakes : Career Press.
-
Doporučená:
SWEENEY,S. (2004). Communicating in Business. Cambridge University Press.
-
Doporučená:
THOMPSON,K. (2007). English for Meetings. Oxford University Press.
-
Doporučená:
Powell, Mark. (2012). International negotiations. Cambridge : Cambridge University Press.
-
Doporučená:
Khelerová, Vladimíra. (2010). Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha : Grada Publishing, 3., dopl. vyd.
-
Doporučená:
Newbolt, Barnaby; Hollett, Vicki. (2005). Meeting objectives. [Oxford] : Oxford University Press.
-
Doporučená:
Dean, Stuart. (2008). Obchodní komunikace v angličtině = Business talk English. Praha : Grada, 1. vyd.
-
Doporučená:
Goodale, Malcolm. (1997). The Language of Meetings. Hove : Language Teaching Publications, cop. 1987.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
32
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
spolehlivě ovládat pokročilé gramatické jevy |
rozumět ekonomickým textům |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
komunikovat v obchodním prostředí |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
identifikovat klíčové charakteristiky úspěšného jednání a role účastníků |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
pracovat v cizojazyčném prostředí |
napsat zápis z jednání |
vést a aktivně se účastnit obchodního jednání |
vyjádřit se adekvátními jazykovými prostředky v různých fázích jednání |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Test, |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Prezentace práce studentů, |
Kooperativní výuka, |
|
|
|
|