|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / AMM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
AMM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Mezinárodní marketing v angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 9
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KMO/MNM
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Poskytnout studentům přehled o mezinárodním marketingu, aby dokázali správně aplikovat principy, postupy a metody marketingu v podnicích vstupujících do mezinárodních obchodních vztahů a profilovat marketingovou strategii pro oblast mezinárodního obchodu.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínka pro udělení zápočtu:
Aktivita na přednáškách a seminářích - max. 30 bodů.
Individuální a skupinové úkoly během přednášek a seminářů, zapojení do diskuzí. Počítá se jen aktivní účast.
Příprava a prezentace článku - max. 10 bodů.
Přečtení vybraného vědeckého článku, jeho stručná prezentace a zdůraznění, co z výzkumu plyne pro praktické uplatnění. Úkol je zpracován ve skupině.
Vypracování semestrální práce - max. 30 bodů.
Semestrální práce je založena na řešení a prezentaci případové studie. Úkol je zpracován ve skupině.
Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70 % bodů z max. 70 bodů, které je možné získat na seminářích.
Zkouška:
Absolvování závěrečného testu - max. 30 bodů.
Písemný test s otevřenými otázkami.
Pozn. Všechny části hodnocení jsou povinné.
Podmínkou pro získání zkoušky je získání alespoň 70 % bodů ze max. 30 bodů, které je možné získat za závěrečný test.
|
Obsah
|
Definice mezinárodního marketingu, základní teorie a strategie
Vlivy prostředí v mezinárodním marketingu, PEST analýza
Chování spotřebitele v mezinárodním prostředí
Vliv kultury na chování spotřebitele
Spotřebitelé a šíření inovací v mezinárodním prostředí
Spotřebitelské generace v mezinárodním prostředí
Volba zahraničního trhu, segmentace mezinárodních trhů
Vstup na zahraniční trh
Mezinárodní výrobková politika
Mezinárodní cenová politika
Mezinárodní distribuční politika
Mezinárodní komunikační politika
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Král, P., Machková, H., Lhotáková, M., Cook, G. (2016). International marketing: theory, practices and new trends. Praha: Oeconomica.
-
Rozšiřující:
Solomon, M.R. (2010). Consumer behaviour: a European perspective. Harlow Prentice Hall.
-
Rozšiřující:
Armstrong, G., Kotler, P. (2012). Principles of marketing. Boston, Pearson.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Projekt individuální [40]
|
28
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
vysvětlit základní otázky ze základů marketingu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
žádné |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit důležité pojmy z oblasti mezinárodního podnikání |
identifikovat a popsat specifika marketingu v mezinárodním prostředí a vybraných trhů |
vysvětlit význam adaptace marketingových nástrojů v mezinárodním kontextu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat teoretické poznatky na konkrétních příkladech |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|