|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / AMINT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
AMINT
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketing na internetu v angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
13 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KMO/MINT
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předat základní informace o využívání internetu v marketingu a obchodu a interpretovat je. Vysvětlit aplikace marketingového mixu na internetu. Naučit analyzovat a navrhovat možnosti propagace firem a jejich produktů na internetu. Informovat o obchodování na internetu, o možnostech marketingového výzkumu na internetu a o nejnovějších trendech v oblasti marketingu na internetu. Procvičit a diskutovat se studenty některé aspekty internetového marketingu.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr.
Zkouška je písemná.
Hodnocení:
90-100 % výborně,
80-89 % velmi dobře,
70-79 % dobře,
69 % a méně nevyhověl.
|
Obsah
|
Internet - základní charakteristiky a služby, komunikace na internetu a etiketa.
Marketing na internetu, specifika, výhody a nevýhody marketingu na internetu.
Prezentace firem na internetu.
Uživatelé internetu, online zákazník.
Search Engine Marketing, SEO.
Reklama na internetu, Affiliate marketing.
E-commerce, obchodování na internetu a e-shop, marketingový výzkum na internetu, etika a zákonná omezení marketingu na internetu.
Email marketing, virální marketing, mobilní marketing.
Marketing na sociálních sítích.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici opora pro předmět v Google Classroom.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Reynolds, Jonathan. E-Business: A Management Perspective. Oxford, 2010. ISBN 978-0-19-921648-2.
-
Základní:
Roberts, Mary Lou; Zahay Debra. Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. South-Western College Publishing, 2012. ISBN 978-1133625902.
-
Rozšiřující:
Bailey, Matt. Internet Marketing: An Hour a Day. Indianapolis: Wiley Publishing, 2011. ISBN 978-0470633748.
-
Rozšiřující:
Qualman, Erik. Socialnomics: How social media transforms the way we live and do business. Hoboken, 2010. ISBN 978-0-470-63884-2.
-
Rozšiřující:
Belew, Shannon. The art of social selling finding and engaging customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and other social networks. 2014. ISBN 978-0-8144-3333-1.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Doporučená:
Kotler, Philip, Kartajaya, Hermawan a Setiawan, Iwan. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
34
|
Projekt individuální [40]
|
13
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
5
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
16
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
prokázat znalost základů marketingu a managementu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
zvládat základní uživatelskou práci na internetu |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
bc. studium: rozumí sdělením různého typu v různých komunikačních situacích, správně interpretuje přijímaná sdělení a věcně argumentuje; v nejasných nebo sporných komunikačních situacích pomáhá dosáhnout porozumění, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
orientovat se v oblasti propagace firem a jejich produktů na internetu, obchodování na internetu a v možnostech marketingového výzkumu na internetu |
zvažovat nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
využívat základní informace z oblasti marketingu na internetu v praxi |
pracovat s marketingovým mixem na internetu |
aplikovat zásady prezentace firem na internetu |
realizovat marketingovou komunikaci pro e-shop |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Samostudium, |
Přednáška založená na výkladu, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Samostudium, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Diskuse, |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|