Cíle předmětu (anotace):
|
Aktivní zapojení doktoranda do blokového, celodenního workshopu.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na workshopu. Vypracování zprávy o průběhu workshopu.
V případě distanční (hybridní) výuky student zhlédne worskhop ze záznamu (Teams) a zhodnotí na základě studia vybraného tématu jejich průběh.
|
Obsah
|
Zaměření workshopu se každoročně mění a pokrývá různé oblasti vážné i populární hudby, hudební didaktiky, hudební kultury aj. Je připravován pedagogy katedry hudební kultury a vystupují na něm významné osobnosti české i mezinárodní (pozvání v rámci programu ERASMUS) hudební scény. Tvůrčí dílna má aktuální dovednostní hudebně pedagogický nebo hudebně umělecký charakter.
Doktorandi se na téma workshopu připraví předem a po jeho skončení vypracují hodnotící zprávu.
V případě distanční (hybridní) výuky student zhlédne workshop ze záznamu (Teams) a zhodnotí na základě studia vybraného tématu jejich průběh.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
LIŠKOVÁ, Štěpánka. Prvky hudby subsaharské Afriky (HSA) a indické klasické hudby (IKH) v integrativní experimentální výuce hudební výchovy na vyšším gymnásiu: disertační práce v oboru hudební teorie a pedagogika.. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
78
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Komunikace s lidmi
Práce s odbornou literaturou.
Práce s PC
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Užití vhodných programů OS k organizačním záležitostem
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Znalost hlavních organizačních zásad
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Flexibilita v organizaci a dalších činnostech
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostudium, |
|