|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHK / DIS5
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHK
/
DIS5
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Disertační seminář 5
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obsahem konzultací je strategie a taktika psaní odborného textu se zaměřením k disertační práci.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelné konzultace s vedoucím DisP dle pokynů v zadání DisP a plnění časového plánu tvorby DP. Sběr materiálu, pravidelné zasílání rozpracovaných kapitol vedoucímu DisP.
|
Obsah
|
Práce s prameny, práce s literaturou českou a cizojazyčnou, problematika elektronických citací. Dále je řešena struktura diplomové práce: Předmluva, Úvod, Stav pramenů a literatury, Hlavní tematické kapitoly a podkapitoly, Závěr, Shrnutí (české, anglické a německé), Přílohy a Seznam pramenů a literatury. Je diskutováno také užití internetových zdrojů, významných českých a světových hudební encyklopedií a terminologické slovníky jako zdroj hudebně historického a teoretického poznání a Muzikologická literatura, hudebniny a hudební nahrávky uložené v Ústřední knihovně ZČU, ve Státní vědecké knihovně v Plzni, v Národní knihovně ČR v Praze.
Work with sources, work with literature - Czech and foreign language, issues of electronic quotes. The structure of the diploma thesis is also described: Preface, Introduction, State of sources and literature, Main thematic chapters and subchapters, Conclusion, Summary (Czech, English and German), Appendixes and List of sources and literature. It is also discussed the use of Internet resources, important Czech and world music encyclopaedias and terminological dictionaries as a source of musical history and theoretical knowledge and Musical Literature, Music and Music Recordings deposited in the Central Library of the University of West Bohemia, the National Library of Science in Pilsen, the National Library of the CR in Prague .
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
TAUFER, Ivan, Josef KOTYK a Milan JAVŮREK. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci: bakalářskou, diplomovou, rigorózní, disertační, habilitační.. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
78
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Práce s odbornou literaturou.
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Formulovat myšlenky od obecného ke konkrétnímu a jednotlivému.
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Orientace v tématu práce
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Smysluplné sepsání práce na zadané téma
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
|
|
|
|