|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGS / 1CROS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGS
/
1CROS
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Česko-ruská obchodní spolupráce
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Česko-ruská obchodní spolupráce v zrcadle textů
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je vyučován v ruštině na úrovni C1. Jeho cílem je seznámit zahraniční studenty na základě práce s českými a ruskými texty s problematikou česko-ruské obchodní spolupráce.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění podmínek souhrnného testu jako podmínka udělení zápočtu. Písemné zpracování zvoleného tématu v rozsahu 10 normostran a jeho ústní prezentace v průběhu semestru. Aktivní zapojení do přípravy zvoleného projektu.
|
Obsah
|
Předmět seznámí studenty obecně s problematikou česko-ruské obchodní spolupráce, se zaměřením na 20. a 21. století. Pozornost je věnována konkrétním firmám a osobnostem, které sehrály/hrají klíčovou roli v mezinárodním obchodě či se prosadily na zahraničním trhu druhé země (EGAP, Home Credit Bank, ČEB, Moser, Škoda JS a.s., Rosatom, Češskij dom, SIGMA Group a další). Spolu s představením konkrétních firem a odvětví, ve kterých spolupráce probíhá, se studenti budou na základě ruských i českých konkrétních textů, tiskopisů a dokumentů seznamovat s reáliemi dané země. Kromě toho budou představeny i vybrané mezinárodní výstavy, jako např. EXPO 2017, MSV a další.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
78
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
12
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti se orientují v hlavních tendencích česko-ruských obchodních vztahů |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
studenti analyzují české a ruské texty v obchodní komunikaci |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|