|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGI / MGAP4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGI
/
MGAP4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Ateliér preinkubace 4
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
11
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KDE/MGAP4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět Ateliér preinkubace 4 je součástí komponovaného cyklu výuky předmětů Ateliér preinkubace 1 - 4, simulujících konkrétní model praxe studenta magisterského studia v daném oboru.
Cílem výuky předmětu je formou smíšených interfakultních týmů prostřednictvím praktické zkušenosti naučit studenta komunikaci s konkrétním zadavatelem určité zakázky při současné aktivní účasti zadavatele při korekturách a prezentaci rozpracovaného projektu. Pod vedením vedoucího speciálního ateliéru, hostujícího pedagoga z jiné vysoké školy či hostujícího odborníka z praxe vybavit studenta kompetencemi pro spolupráci s konkrétním zákazníkem (firmou, vydavatelstvím, reklamní agenturou, státní institucí apod.) - vyhovět požadavkům zadavatele, respektovat požadované termíny realizace, prezentovat své koncepce, tvořit v interakci s dalšími účastníky týmu atd.
Dle rozsahu zakázky může být zadání řešeno v rámci oborových, mezioborových nebo dokonce interfakultních týmů.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky pro udělení zápočtu: - účast na seminářích, - splnění a předložení všech zadaných průběžných ateliérových úkolů (seminárních prací) v rozsahu a v termínech stanovených vyučujícím.
Požadavky pro absolvování zkoušky: - předchozí úspěšné získání zápočtu, - průběžné práce na semestrálním projektu, - povinné korektury, - odevzdání semestrálního projektu, - prezentace.
|
Obsah
|
1. Seznámení studentů s projektem Preinkubace, první kontakt se zadavatelem projektu, prezentace zadavatele, formulace zadání projektu, definice cílů, seznámení s výsledky průzkumu trhu apod. 2. Vybudování studentských týmů. Exkurze ve firmě zadavatele a seznámení s technologickými a materiálovými limity zakázky. 3. Rešerše a upřesnění zacílení projektu. 4. První ideové skicy a zdůraznění hlavních směrů řešení. Vyladění struktury týmu na základě ideových skic. 5. Rozvíjení zúženého počtu variant - přestavění týmu podle počtu variant. 6. Výběr jedné z variant k realizaci a přeskupení týmu pro finalizaci vybraného návrhu. 7. Dopracování vybrané varianty a přerozdělení práce pro dotažení tvorby vizualizace modelů či maket. 8. Dotažení vizualizace a tvorba modelů či maket. Vyladění týmu pro práci na definitivě. 9.-12. Práce na definitivě. Příprava veřejné prezentace a rozdělení úkolů v týmu. 13. Veřejná prezentace a obhajoba realizace za přítomnosti vedoucího projektu a zadavatele. Vyhodnocení projektu v rámci týmů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
60
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
130
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
45
|
Celkem
|
285
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znalosti a dovednosti vedlejšího ateliérového předmětu předcházející úrovně příslušného zaměření. Předmět je určen výhradně studentům FDULS. Předpokladem je motivace a osobní zaujetí studenta |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student: - komunikuje se zadavatelem projektu, respektuje požadavky zadavatele, - aktivně pracuje ve smíšených realizačních interfakultních týmech, - formuluje výsledky průzkumu trhu, - realizuje exkurzi v zadávající firmě, zohlední technologické a materiálové limity zakázky, - ve stanovených termínech předloží skici, z více variant navrhne nejvhodnější řešení, - zvolí a dopracuje vybranou variantu, - vyhotoví vizualizace, modely či makety, - projekt veřejně na profesionální úrovni odprezentuje a obhájí, - aktivně se účastní vyhodnocení projektu v rámci týmů, - formou realizace konkrétních projektů je vybaven kompetencemi pro své budoucí působení v praxi |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Demonstrace dovedností, |
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|