|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KBS / IVR9
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KBS
/
IVR9
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Ivrit 9
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz navazuje na kurz Ivrit 8 a rozšiřuje znalosti gramatiky a slovní zásoby. Rozvíjí rovněž komunikační schopností dosažené v předcházejících úrovních. V jeho průběhu studenti procvičují nepravidelné slovesné tvary. V hodinách jsou čteny a překládány původní texty izraelské literatury.
Předmět je určen pro studenty navazujícího magisterského oboru.
|
Požadavky na studenta
|
Průběžné testy, samostatná práce studentů a závěrečná kombinovaná zkouška.
|
Obsah
|
Procvičování nepravidelných slovesných tvarů. Četba izraelského tisku a literatury.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Kurz naleznete také na Courseware ZČU.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Edna, Lauden; Weinbach, Liora. Multi dictionary Hebrew-Hebrew-English English-Hebrew : bilingual learners dictionary. Tel Aviv : [AD], 2003. ISBN 965-390-003-X.
-
Základní:
Bolozky, Shmuel. 501 Hebrew verbs : fully conjugated in all tenses in a new, easy-to-learn format, alphabetically arranged by root. Hauppauge : Barron's Educational Series, 2008. ISBN 978-0-7641-3748-8.
-
Doporučená:
Klein, Ernest. A Comprehensive Etylomological Dictionary of the Hebre Language for Readers of English. Jerusalem: Carta, 1987.
-
Doporučená:
Coffin, Edna Amir. Encounters in Modern Hebrew ? Level III. Michigan: The University of Michigan Press, 2006.
-
Doporučená:
Even-Šošan, Avraham. Ha-milon ha-ivri ha-merukaz. Jerušalajim: Hocaat kirjat sefe, 1993.
-
Doporučená:
Zilberman, Shimon. Milon angli-ivri, ivri-angli. Jerusalem: Zilberman, 2001.
-
Doporučená:
Raizen, Esther. Modern Hebrew for intermediate students : a multimedia program. Austin : University of Texas Press, 2002. ISBN 978-0-292-77114-7.
-
Doporučená:
Band, Ora. Reader : modern Hebrew prose and poetry. West Orange : Behrman House, 1991. ISBN 0-874-41480-6.
-
Doporučená:
Glinert, Lewis. The grammar of modern Hebrew. Cambridge ; Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-61188-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
58
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znalost jazyka na předcházejících úrovních |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vytváří nepravidelné slovesné tvary a používá je ve větách. Samostatně je schopen číst texty izraelské literatury a tisku |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kombinovaná zkouška, |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
|
|
|
|