|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAZ / SBPZ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAZ
/
SBPZ2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
17 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům praktické rady a informace o postupu při zpracování a odevzdání závěrečné bakalářské práce. Konzultovat se studenty zvolené téma, vymezení výzkumného problému, zvolené metody výzkumu, zpracování získaných informací, vyhodnocení výsledku. V průběhu semestru by se studenti měli zdokonalit v samostatném ústním projevu na zadané téma a ve schopnosti obhajovat své závěry.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní přístup ve výuce, struktura bakalářské práce, prezentace v PowerPointu - prezentace výsledků bakalářské práce, souhrn studia literatury a výzkumných nástrojů
|
Obsah
|
Přednášky: 1. - 3. Citování a seznam bibliografických údajů - citace, parafráze, plagiát, autorský zákon, citační etika, jak citovat, normy upravující citace 4. - 5. Obhajoba bakalářské práce - prezentace práce za podpory Microsoft PowerPoint, forma prezentace, rozsah, účel, cíl, struktura, postoj, reakce, technika, technické zpracování prezentace 6. Etické otázky související s prezentací práce 7. - 8. Základy rétoriky 9. - 10. Prezentace struktury jednotlivých bakalářských prací.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Lukáš Martinek, Ph.D. (100%),
-
Přednášející:
PhDr. Denis Mainz, Ph.D. (100%),
Mgr. Lukáš Martinek, Ph.D. (100%),
PhDr. Tomáš Přibáň, Ph.D. (100%),
PhDr. Petr Simbartl, Ph.D. (100%),
PhDr. Lukáš Štich, MBA (100%),
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Meško, D., Katuščák, D. et al. Akademická příručka 1. české vyd.. Martin: Osveta, 2006.
-
Doporučená:
Trisha, G. Jak pracovat s vědeckou publikací. Základy medicíny založené na důkazu.. Praha: Grada, 2003.
-
Doporučená:
Kutnohorská, J. Výzkum ve zdravotnictví 1. vyd.. Olomouc: UP, 2008.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
10
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
5
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
25
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
nejsou vyžadovány |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popíše postup zpracování výzkumné práce |
vysvětlí důležitost vymezení výzkumného problému |
objasní cíl práce |
popíše postup při zpracování empirických dat a statistických údajů |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
formuluje hypotézy |
komentuje a diskutuje zjištěné výsledky |
formuluje závěr a doporučení pro realizaci výsledků výzkumu v praxi |
zvládá celkovou formální úpravu závěrečné bakalářské práce |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|