|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAZ / RZOP6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAZ
/
RZOP6
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Radiologické zobraz. postupy-cvičení 6
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Radiologické zobrazovací postupy-cvičení 6
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAO/RZOP6
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAZ/RZOP5 a KAZ/PDZ4 a KAZ/MR1 a KAZ/AIR1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAZ/RDSZZ
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu Radiodiagnostické zobrazovací postupy - cvičení, který navazuje na předmět konvenční radiodiagnostika, je rozvíjet a prohlubovat úroveň teoretických znalostí, naučit praktickým dovednostem a návykům potřebných k provádění vyšetření pacientů, klientů všech věkových kategorií a v různém zdravotním stavu.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní přístup, 100% účast na výuce.
|
Obsah
|
Obsah: 1. Projekce jednotlivých částí těla, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování gastrointestinální soustavy 2. Projekce jednotlivých částí těla, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování skeletu 3. Provádění vyšetření pomocí výpočetní tomografie, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování břicha 4. Provádění vyšetření pomocí výpočetní tomografie, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování hrudníku 5. Provádění vyšetření pomocí výpočetní tomografie, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování cévní nervové soustavy 6. Provádění vyšetření pomocí magnetické rezonance, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování cév 7. Provádění vyšetření pomocí magnetické rezonance, možnosti zobrazovacích metod při vyšetřování hlavy a krku 8. Intervenční metody, rizika a komplikace intravaskulárního podání kontrastní látky
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
32
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
použít přístrojovou techniku |
aplikovat zobrazovací metody u klientů všech věkových kategorií |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|