|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAU / DM2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAU
/
DM2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Digitální malba 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
6 / -
|
7 / 18
|
5 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
10 / -
|
7 / 7
|
2 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVU/DM2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět nabídne studentům možnost rozvíjet znalosti v oblasti výtvarné digitální tvorby. Cílem je představit studentům pokročilé funkce a využití různých programů, technik a nástrojů a poskytnout rozšíření znalostí, které bude student schopný nadále samostatně prohlubovat. Studenti si prohloubí uplatnění svých znalostí kresby v digitálním prostředí, zefektivní kombinace nástrojů a celkově zdokonalí svůj tvůrčí proces za účelem dosažení optimálního výsledku.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na udělení zápočtu: - 75% aktivní účast na seminářích - domácí práce dle zadání vyučujícího a její průběžná konzultace - odevzdání všech výtvarných prací
|
Obsah
|
1.-2. teorie barev a pokročilé nástroje pro práci s barvou
3.-13. osobní konzultace zaměřené na podporu individuálních potřeb studentů
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Celkem
|
79
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
orientovat se v základních parametrech hardwaru a softwaru pro digitální malbu,
orientovat se v uživatelském rozhraní běžných druhů tabletů,
zná základní programy využívané pro digitální malbu, pluginy štětce, photobashing, a možnosti využití 3D ve vlastní tvorbě |
reprodukovat názvy a definice základních stavebních prvků jazyka digitální malby včetně parametrů hardwaru a softwaru
aplikovat znalosti o základním malířském tvarosloví při navržení kompozice zaměřené na vlastní styl,
vybavit si základní stylové kánony v malbě a vizuálním vyjadřování,
orientovat se v uživatelském rozhraní běžných druhů tabletů, |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
využívat zakladní hardwar a softwar pro digitální malbu,
tvořit v základních programech využívaných pro digitální malbu,
používat pluginy štětce, photobashing, a 3D efekty ve vlastní tvorbě |
využívat zakladní hardware a software pro digitální malbu, zvolit vhodné prostředky pro záměr své práce,
používat pluginy štětce, photobashing, a 3D efekty ve vlastní tvorbě
dále rozvíjet svůj osobitý styl a hledat vhodné a originální formy svého malířského vyjádření, |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodovat v souvislostech jen částečně známých
srozumitelně a přesvědčivě sdělovat odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
samostatně získávat další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
pokročilých funkcí grafických programů využívaných pro digitální malbu a procedurálních postupů grafických efektů
široké škály postupů uplatnitelných v digitální malbě
o hlubším porozumění vlastnímu stylu a stylovým rámcům vytvářených respektovanými experty v oblasti digitální malby |
o hlubším porozumění vlastnímu stylu a stylovým rámcům vytvářených respektovanými experty v oblasti digitální malby,
základních funkcí grafických programů využívaných pro digitální malbu a procedurálních postupů grafických efektů,
možností pro využití široké škály technologií a postupů digitální malby,
základního porozumění elementárním prvkům malířské kompozice a jejich možnostem v kombinaci s digitálními technologiemi,, |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
ve své tvorbě využívá pokročilých funkcí grafických programů využívaných pro digitální malbu a procedurálních postupů grafických efektů
uplatňuje širokou škálu postupů z oblasti digitální malby
hlouběji reflektuje vlastní styl a stylové rámce vytvářené respektovanými experty v oblasti digitální malby |
ve své tvorbě využívat pokročilých funkcí grafických programů využívaných pro digitální malbu a procedurálních postupů grafických efektů,
hlouběji reflektovat vlastní styl a stylové rámce vytvářené respektovanými experty v oblasti digitální malby,
uplatňovat širokou škálu postupů z oblasti digitální malby se zaměřením na svůj primární obor, |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování
srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Diskuse, |
|
|
|
|