Cíle předmětu (anotace):
|
Seminář je zaměřen na diskutování aktuálních témat české archeologie.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování a přednesení referátu, aktivní účast v diskuzích.
|
Obsah
|
Seminář je zaměřen na diskutování aktuálních témat české archeologie. Studenti se účastní následné skupinové diskuse.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
29
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Shrne základní principy a metody vědecké práce |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Diskutovat a relevantně argumentovat na semináři |
Porozumět a reprodukovat odborný text v českém jazyce |
Používat s porozuměním odborný jazyk |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Orientace ve formálních náležitostech odborného textu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Aplikuje archeologickou teorii a metodologii na konkrétní témata |
Je schopen obhajoby vlastních výsledků a názorů |
Je schopen kritické debaty na různá témata související s problematikou současné české i evropské archeologie |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
|