|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / SPM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
SPM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Semestrální projekt M
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
24 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenta analyzovat zadaný technický problém, specifikovat jeho podstatu včetně teoretického objasnění, vytvořit možné varianty řešení, vybrat nejvhodnější variantu na základě zvolených kritérií a hodnotících metod, seznámit se a naučit se volit vhodné metody řešení daného problému.
|
Požadavky na studenta
|
Odevzdání semestrální práce v předepsaném rozsahu a úpravě, obhájení práce před technickou veřejností.
|
Obsah
|
Zpracování dle zadaného tématu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Prof. Ing. Josef Basl, CSc. (100%),
-
Cvičící:
Prof. Ing. Josef Basl, CSc. (50%),
Ing. Tomáš Broum, Ph.D. (100%),
Ing. Marek Bureš, Ph.D. (100%),
Ing. Matěj Dvořák (100%),
Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Petr Hořejší, Ph.D. (100%),
Ing. Ilona Kačerová, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Pavel Kopeček, CSc. (100%),
Ing. Matěj Krňoul (100%),
Mgr. Ing. Alena Lochmannová, Ph.D. et Ph.D., MBA (100%),
Ing. Tomáš Macháč (100%),
Ing. Bc. Miroslav Malaga, Ph.D. (100%),
Ing. Milan Pinte, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Pavel Raška, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Michal Šimon, Ph.D. (50%),
Doc. Ing. Zdeněk Ulrych, Ph.D. (100%),
Ing. Lukáš Veszprémi (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
60
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
122
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
úspěšné absolvování technických předmětů studijního plánu prvého ročníku navazujícího magisterského studia
|
samostatně popsat a vysvětlit získané teoretické znalosti ze studovaného oboru |
popsat současný stav poznání řešené problematiky |
charakterizovat pracovní hypotézy, metody a techniky potřebné pro řešení zadaného problému |
popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možné varianty jednotlivých řešení |
samostatně získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků strojařského základu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
použít své znalosti ze studovaného oboru při řešení konkrétních problémů
|
provést analýzu současného stavu poznání řešené problematiky |
navrhnout nová řešení zadaného problému |
vytvořit vlastní názor na jednotlivá navržená řešení a je schopen vybrat optimální variantu řešení (je schopen analyzovat úroveň technického řešení) |
samostatně získávat další odborné dovednosti na základě praktických zkušenosti a jejich vyhodnocení |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat zvolené teoretické metody pro řešení zadaného problému |
stanovit vhodnou metodiku řešení problému |
vysvětlit na vyšší úrovni možná řešení zadaného problému |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
analyzovat příslušný technický problém |
získávat odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků v oboru |
zpracovat získané informace na vyšší úrovni |
srozumitelně a přesvědčivě prezentovat získané informace |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Praktická zkouška, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální konzultace, |
Přednáška s diskusí, |
Studijní praxe, |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Prezentace práce studentů, |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
|
|
|
|