|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFI / PRHN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFI
/
PRHN
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Praxe/projekt
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[TYD/SEM]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
16 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KFI/PRP
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je vést studenta ke zvládnutí praxe v instituci či organizaci zaměřující se na péči o kulturní dědictví nebo realizující či podporující aktivity na poli živé kultury, případě ke zvládnutí zpracování samostatného badatelského úkolu, projektu či studie, jimž předchází sběr informací v kulturní či veřejně prospěšné instituci. Cílem předmětu je vést studenta ke kreativnímu využití metodologické přípravy z dosavadního studia.
|
Požadavky na studenta
|
O práci na projektu si student vede záznam (pracovní deník) a na závěr vypracuje zprávu, kterou obhájí při závěrečné prezentaci. Zápočet je udělen na základě všech úspěšně absolvovaných aktivit.
|
Obsah
|
Konkrétní téma badatelsky zaměřeného projektu či zaměření praxe v instituci či organizující pečující o kulturní dědictví nebo činné v oblasti živé kultury si student vybírá sám po předchozí konzultaci s garantem předmětu. Praxe či projekt bude souviset s činností vybrané kulturní organizace či instituce, a to buď prostřednictvím zapojení do aktivit této organizace či instituce, nebo prostřednictvím využívání služeb nabízených touto organizací či institucí. Před počátkem praxe či počátkem řešení projektu bude sestaven harmonogram činnosti studenta, po skončení praxe či zpracování projektu proběhne závěrečné vyhodnocení na základě studentovy prezentace dosažených výsledků.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Elektronické opory jsou pravidelně ukládány v průběhu semestru v MS Teams daného předmětu.
Studentům jsou dostupné všechny aktuální informace ke kurzu (termíny, materiály či odkazy na ně) na stránce předmětu v Courseware.
Studenti mají k dispozici elektronickou učebnici v rámci Kompendia KFI - https://www.esf.kfi.zcu.cz/kompendium-hs_mgr/?course=kfi_prhn
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
PhDr. Lada Wagnerová, Ph.D. ,
-
Cvičící:
PhDr. Jitka Bílková, Ph.D. (100%),
Mgr. Ludmila Dostálová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
PhDr. Jitka Bílková, Ph.D. (100%),
Mgr. Ludmila Dostálová, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
54
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Celkem
|
156
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
popsat základy pracovní etikety a komunikace v organizacích |
sestavit vlastní SWOT analýzu a odborný životopis |
vyjmenovat základní pojmy z oblasti kultury |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
používat různé postupy při řešení problémů |
aplikovat praktické dovednosti, nabyté předchozím studiem své studijní specializace |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat organizační strukturu vybrané společnosti |
aplikovat teoretické poznatky oboru do praxe |
formulovat základní poznané principy související s provozem či komunikací |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
začlenit se do běžných pracovních úkolů v podmínkách a prostředí budoucí profese |
pracovat v týmu či jednotlivě v konkrétní firmě či instituci |
porovnat stav zjištěný ve vybrané společnosti s teoretickými znalostmi |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
|
|
|
|